به گزارش ایرنا ، صفر توحیدی روز شنبه در جلسه بررسی طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد افزود: 9 هزار و 458 حامی در قالب طرح اکرام از ایتام حمایت و با کمک‌ های معنوی ، عاطفی ، نقدی و غیرنقدی خود زمینه شادی آنها را فراهم می‌ کنند.
وی با بیان اینکه 2 هزار و 144 یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند، اظهار کرد: با حمایت‌ های گسترده حامیان و خیران مشکلات پیش روی ایتام رفع شده و آینده روشنی برای آنها رقم می خورد.
وی از خیرانی که علاقمند به مشارکت در طرح ‌های اکرام ایتام و محسنین هستند خواست با مراجعه به دفاتر کمیته امداد سرپرستی مالی و حمایتی ایتام و فرزندان خانواده ‌های نیازمند را با ثبت نام در این طرح‌ ها بر عهده بگیرند.
توحیدی با اشاره به اینکه در قالب طرح محسنین حامیان بیش از 11 میلیارد ریال به فرزندان خانواده ‌های زیرپوشش کمک کردند، گفت: این طرح برای دستگیری از فرزندان خانواده ‌های زیرپوشش که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه سه هزار و 493 حامی تکفل یک هزار و 882 فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده گرفته ‌اند، افزود: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای خانواده‌ های نیازمند نیست و خیران باید برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌ پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.
او همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون یک هزار و 376 حامی با ثبت نام در طرح اکرام از ایتام زیرپوشش حمایت می‌کنند گفت: 978 حامی جدید نیز امسال در قالب طرح محسنین به حامیان این طرح پیوسته‌اند تا یاریگر فرزندان خانواده‌های زیرپوشش باشند.
او با قدردانی از مساعدت‌ های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: حامیان علاوه بر پرداخت حق سرانه خود در تامین کمک هزینه‌ جهیزیه ، لوازم خانگی ، ساخت و تعمیر مسکن ، پرداخت کمک هزینه درمان ، آموزش ، تحصیل و رفع سایر نیازهای خانواده ‌های زیرپوشش دستگیر مددجویان هستند.
26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.