به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از کمیته امداد استان اردبیل ، تقی زارعی گفت: این میزان تسهیلات برای رفع مشکل چهار هزار و 662 نفر از مددجویان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی یکی از خدمات ارزنده کمیته امداد است که به صورت کاملا قرض‌ الحسنه و با در نظر گرفتن نیازهای اساسی مددجویان برای رفع مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و درمان آنها پرداخت می‌شود، افزود: احیا و ترویج سنت ‌های حسنه اسلامی در جامعه یکی از مهم ترین برنامه‌های کمیته امداد است که تا کنون گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.
وی با بیان اینکه در قالب 'وام خیران' نیز به 14 مددجوی تحت حمایت کمک شده است، اظهار کرد: خیران در قالب این طرح 290 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار داده ‌اند و خود اقساط آن را پرداخت می‌کنند.
زارعی گفت: 'طرح باقیات و صالحات' کمیته امداد نیز برای افزایش مشارکت‌ های مردمی اجرا می‌شود که خیران مبلغی را به صورت ودیعه و امانت نزد کمیته امداد پرداخت می‌کنند تا در قالب تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت در اختیار مددجویان قرار بگیرد.
معاون اداری مالی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال 20 زندانی جرائم غیر عمد نیز با دریافت وام محکومین از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده ‌های خود بازگشته اند، افزود: امسال بیش از یک میلیارد و 437 میلیون ریال تسهیلات در اختیار زندانیان واجد شرایط قرار گرفته است تا به آغوش گرم خانواده خود برگردند.
26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.