معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز(دوشنبه نهم تیرماه) از ۲۴ مورد بستری جدید به ‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ۲۴ مورد بستری جدید به ‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد و گفت: سیر ابتلا به کرونا در استان اردبیل صعودی است.

به گزارش جماران، محمدرضا رضایی بنا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد بستری جدید به علت ابتلاء به ویروس کرونا در استان اردبیل گزارش شده است و متأسفانه آمار رو به رشدی را در زمینه تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان شاهد هستیم.

وی افزود: از این تعداد ۱۷ نفر در اردبیل، ۲ نفر پارس آباد، ۳ نفر مشگین شهر و ۲ نفر در خلخال جزو موارد شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به این‌که تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۴۳ نفر است، افزود: از این تعداد ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند و ۱۵ مورد ترخیص طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان ثبت شده است.

سیر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل صعودی است

رضایی بنا افزود: آمار موارد بستری در بیمارستان‌ها روز به روز در حال افزایش است و اگر این روند ادامه داشته باشد بیمارستان‌ها توانایی رسیدگی و پاسخگویی به مراجعان را نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: آمار روزانه ابتلاء به بیماری کرونا حاکی از بی توجهی مردم به رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که به جد توصیه می‌شود مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان موارد بهداشتی را رعایت کرده و در صورت امکان برای موارد غیر ضروری از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.