قاسم رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در سایه تلاش و زحمات همکاران این اداره کل توانست با انجام کامل تعهدات موجود در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب رتبه برتر کشوری در سال ۹۸ شد.

وی با اشاره به استمرار کسب جایگاه برتر ملی ورزش کارگری استان در سه سال اخیر افزود: برگزاری مسابقات ملی و استانی ورزش کارگری، کسب دو مدال جهانی و دستیابی به ۴۱ مدال توسط تیم‌های اعزامی به مسابقات ورزشی و انجام کامل تعهدات در این حوزه از عوامل مؤثر در راستای تحقق این مهم بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش سرانه ورزشی کارگران و افتتاح سه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال کارگران در سه شهرستان اردبیل، پارس آباد و بیله سوار و در نقطه صفر مرزی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اهمیت به ورزش کارگران است.

رحیمی با اشاره به میزبانی اردبیل در مسابقات ملی حوزه ورزش کارگری گفت: در سال ۹۸ شاهد میزبانی رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی بانوان کارگر کشور، طناب کشی آقایان کارگر و مسابقه کاراته سبک‌های آزاد کارگران کشور در اردبیل بودیم.

وی یادآور شد: طی سال گذشته ۱۵۰ عنوان مسابقه ویژه کارگران و فرزندان آنها در دو حوزه بانوان و آقایان در شهرستان‌ها و واحدهای کارگری استان اردبیل برگزار شد.

رئیس کمیته فوتسال کارگران کشور در ادامه افزود: در نامه‌ای که به امضای مدیرکل امور ورزشی وزارت رسیده است با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در راستای رشد و توسعه ورزش کارگری کشور، استان اردبیل با توجه به تلاش‌های به عمل آمده به عنوان اداره برتر کشور در حوزه امور ورزشی معرفی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.