به گزارش ایرنا، قاسم رحیمی روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت مشاغل خانگی استان اردبیل اظهارداشت:‌ این تسهیلات به کارآفرینان و دارندگان مجوزهای پشتیبانی و افراد مستقل که طرح آنها بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان باشد، از سوی ۲ بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون پرداخت شده است.

وی با اشاره به وجود امکان پرداخت تسهیلات بر اساس رسته فعالیت‌های مشاغل خانگی موجود در سایت در استان افزود: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی از ۲ طریق پشتیبان و مستقل می‌توانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تسهیلات مشاغل خانگی نقش مهمی در ایجاد و راه‌اندازی فرصت‌های شغلی خرد داشته و سهم استان از محل تسهیلات و اعتبارات مشاغل به طور کامل پرداخت شده است.

وی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، پس از ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی می‌توانند به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و یا از طریق چهار دستگاه اداری شامل سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.

رحیمی همچنین گفت: با توجه به محدودیت اعتباری این حوزه، طرح پرداخت تسهیلات پس از بررسی و تایید طرح‌های ارائه شده توسط متقاضیان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بانک‌ها معرفی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.