به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، قادر تقی زاده با بیان اینکه در سال ٩٦ اشتغال پیش بینی شده برای ٤٠٦ جواز تاسیس و موافقت اصولی صادره 12 هزار و 24 نفر بود ، افزود: در سال ٩٧ این تعداد برای ٦٤٦ مجوز صادره از طرف سامان صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری 18هزار و 264 نفر بوده است.
وی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه سازمان صنعت ، معدن و تجارت برای ٤٣٦ طرح ١٤ هزار و 573 هزار نفر ، در حوزه سازمان جهاد کشاورزی برای ١٣٧ طرح هزار و 216 نفر و برای ٧٠ طرح حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ٢ هزار و ٢٥٣ طرح پیش بینی شده بود.
او گفت: برخی از مجوزها از جمله مجوزهای صادره برای دامداری های سنتی توسط سازمان جهاد کشاورزی و یا صدور پروانه های کسب در حوزه صنعت و معدن و همچنین اشتغال پیش بینی شده برای سایر دستگاه ها در این آمار لحاظ نشده است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل افزود: تلاش می شود با تسهیل صدور مجوز و رفع موانع تولید در پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و کارگروه اشتغال و همچنین کمیته حمایت قضایی و ستاد اقتصاد مقاومتی زمینه تسهیل و رشد سرمایه گذاری در استان اردبیل فراهم شود.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.