به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست کارگروه رونق تولید استان بوشهر افزود: تسهیل‌گری به معنای نادیده گرفتن قوانین و مقررات نیست بلکه باید فرایندهای زاید حذف و با تسریع درانجام مراحل کار سرمایه‌گذاران روند رونق تولید تسهیل شود.
وی بیان کرد: در این زمینه نظارت دستگاه‌ها و بانک‌ها بر هزینه کرد تسهیلات اشتغال‌زایی نیز باید بطور جد مورد توجه باشد.
استاندار بوشهر ادامه داد: معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی به مردم و سرمایه‌گذاران از جمله ظرفیت های رونق تولید است که باید بخوبی از آن استفاده کرد.
وی یادآور شد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر نیز باید با جدیت موضوع پنجره واحد سرمایه‌گذاری را پیگیری و گزارشی از روند کار را برای نشست های آینده ارائه کند.
گراوند تاکید کرد: داشتن اقتصاد محکم، پایدار و پویا مهمترین عامل ناکامی دشمنان است و در این زمینه همگان باید با همه توان برای رونق تولید تلاش کنند.
وی ادامه داد: از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز انتظار می رود تا با ارائه طرح‌های اشتغالزا و راهکارهای رونق تولید، موافقنامه های سفر هیات دولت به استان بوشهر را با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.
گراوند افزود: طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه رونق تولید و اشتغال مورد حمایت قرار است و در این ارتباط استان بوشهر به عنوان استان پایلوت در نظر گرفته شده است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.