به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حسین ویسمرادی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان روانسر افزود: این طرح ها در حوزه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد دانشگاهی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تصویب رسیده است.
وی با بیان اینکه اکنون 18 طرح در حال انعقاد قرارداد با بانک های عامل و بانک ها در حال توزیع اعتبارات هستند، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات 12 طرح در حوزه صنایع دستی و گردشگری، چهار طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و 2طرح در حوزه های جهاد کشاورزی و جهاد دانشگاهی در دست اقدام است.
فرماندار روانسر ادامه داد: در مجموع 218 متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ثبت نام کرده اند که 126 طرح آن در دست بررسی کمیته های فنی شهرستان و استان است.
ویسمرادی اظهار کرد: این تسهیلات با کارمزد 4 تا 10 درصد در اختیار متقاضیان دارای طرح در سطح روستاها و عشایر استان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: حذف پیچ و خم و بروکراسی های اداری و تسهیل
در پرداخت تسهیلات به کارآفرینان منجر به ایجاد اشتغال خواهد شد.
شریف خسروی با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از نیازهای استان است، افزود: در پرداخت تسهیلات اولویت با طرح های جدید و همراه با نوآوری است.
وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی قابلیت ها و استعدادهای شهرستان و منطقه را در نظر بگیرند و سرمایه گذاران را در این جهت هدایت کنند.
خسروی اضافه کرد: اکنون280 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی با سود چهار درصد در اختیار استان است که انتظار می رود متقاضیان از این تسهیلات نیز استفاده کنند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.