به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حامیان در فروردین ماه سال ۹۹ بیش از ۶۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، بیان کرد: کمک‌های حامیان در فروردین ماه سال ۹۸ نیز بیش از ۳۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین در فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۸ افزایش ۷۵ درصدی داشته است، گفت: استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است که حامیان با تمام وجود برای رفع نیازهای اساسی کودکان تحت حمایت در تلاش هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همواره شاهد رشد کمک‌های مردمی در استان اردبیل هستیم، اعلام کرد: با وجود اینکه بسیاری از حامیان با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، از یاد فرزندان معنوی خود غافل نشده و با کمک‌هایشان لبخند و نشاط را به آنها هدیه می‌دهند.

دشتی با اشاره به اینکه هزار و ۷۲۸ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح «اکرام ایتام» بهره‌مند هستند، بیان کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ فرزند مشمول طرح «محسنین» نیز با بهره‌مندی از حمایت‌های حامیان طرح اکرام می‌توانند آینده درخشان‌تری را برای خود تصور کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۶ هزار و ۷۰۰ حامی حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را برعهده دارند، گفت: بخش مهمی از نیازهای اساسی ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت با کمک‌های حامیان رفع می‌شود که این امر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته آن‌ها برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی و اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.