به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با صدور پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸؛ یادآور تدبیر حکیمانه بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

رضایت امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را جلب نماید و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد. به‌عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با هم‌آیندی آمادگی رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به‌موقع و به هنگام در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را جلب نماید و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

این نهاد مکتبی در سنوات اخیر در تمام صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد. مقابله با تحرکات امنیتی گروهک‌های تروریستی برانداز و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن، حضور مقتدرانه در عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی صادقانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی از جمله سیل، زلزله و در کنار جهادگران عرصه سلامت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‌ای جباران ستمگر و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت‌های چشم گیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله افتخارات این نهاد مقدس و مکتبی است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.