اکبر بهنامجو  روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: افرادی که کار ضروری ندارند از حضور در خیابان‌ها و مکان های عمومی پرهیز کنند تا از بازگشت وضعیت شیوع به حالت  قبلی پیشگیری شود.
وی بیان کرد: پاساژهای  سرپوشیده تا ساعت ۱۸ فعال بوده و بعد از آن تعطیل می‌شوند و گروههای نظارتی بازرسی‌های لازم را به عمل می‌آورند.

استاندار اردبیل هدف از تعطیلی این مراکز در ساعت ۱۸ عصر را کاهش اجتماع در پاساژها عنوان کرد و گفت: در ساعت‌های پایانی روز تعداد زیادی از افراد  به دلیل فراغت از کار به همراه خانواده در ان مکان‌ها حضور می‌یابند.

وی با تاکید بر ثبت نام اصناف در سامانه بهداشت و دریافت کد رهگیری خواستار تهیه ملزومات بهداشتی برای فعالیت در واحدهای تجاری شد.

بهنامجو اظهار کرد: باید مسوولان پاساژها نیز نسبت به ضدعفونی و آگاه‌سازی مغازه داران و مراجعان اقدام کرده و  اجرای پروتکل‌های بهداشتی را فرهنگ‌سازی کنند.

استاندار اردبیل گفت: تمام  ارگان‌های فرهنگی استان از جمله صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی باید برنامه‌های مقابله بهداشتی با کرونا را تولید و نسبت به نهادینه شدن آن در جامعه گام بردارند.

دراین جلسه مسوولان نهادهای امنیتی ، فرهنگی ، مذهبی، بهداشتی، انتظامی و اجتماعی اقدامات و برنامه های خود را در خصوص فاصله انفرادی و فرهنگ سازی  اقدامات بهداشتی  بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.