صغری فرشی روز چهارشنبه اظهارداشت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه گردشگری در راستای رونق و توسعه این بخش یکی از برنامه‌های مهم به شمار می‌رود که در سال گذشته در این حوزه اقدامات موثری انجام شده است.

او از ارائه ۱۶۶ ساعت آموزش در بخش گردشگری استان در سال گذشته در کارگاه‌های آموزشی برگزارشده خبر داد و افزود: در مجموع یک‌هزار و ۴۱۳ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت به مدت ۲۰ ساعت برای ۳۰۵ نفر بیان‌کرد: کارگاه‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات نیز با شرکت ۲۱۷ نفر به مدت ۲۰ ساعت برگزار شد.

فرشی گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه کسب و کار به مدت ۲۴ ساعت برای ۲۱۹ نفر، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی در حوزه گردشگری به مدت ۲۰ ساعت برای ۱۳۵ نفر و کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی جامعه محلی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به مدت ۲۸ ساعت برای ۲۹۲ نفر از دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده، در سال گذشته بود.

او آموزش مدیران و کارکنان واحدهای اقامتی و پذیرایی به مدت ۲۰ ساعت برای ۱۵۵ نفر، کارگاه آموزشی مقدماتی احیای غریق ویژه آبدرمانی به مدت چهار ساعت با شرکت ۵۰ نفر و دوره مقدماتی برقراری ارتباط با گردشگران به زبان عربی برای راهنمایان گردشگری به مدت ۳۰ ساعت با حضور ۴۰ نفر را از دیگر کارگاه‌ها در سال ۹۸ عنوان کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای تداوم دوره‌های آموزشی در بخش گردشگری در استان خبر داد و افزود: توسعه آموزش در راستای رونق بخش گردشگری جزو برنامه‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.