نادر فلاحی روز جمعه اظهارداشت: این کار خیر به همت جامعه مراکز اقامتی و و هتلداران استان و در راستای مشارکت در امر مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا انجام شد.

او افزود: در وضعیت فعلی به منظور ممانعت از شیوع ویروس فعالیت تمامی مراکز اقامتی استان متوقف شده اما جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل جزو پیشگامان مقابله با بیماری کرونا بودند و با تمکین به ضوابط ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، در فعالیت‌های خیریه نیز مشارکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سلامت شهروندان و گردشگران اولویت مراکز اقامتی است و بعد از فروکش شیوع بیماری کرونا، خدمات ارزنده به مسافران ارائه خواهد شد.

فلاحی با تاکید به اینکه فرصت تعطیلی مراکز اقامتی، فرصت مطلوبی برای رفع نواقصات و کیفی سازی خدمات است، ادامه‌داد: انتظار می‌رود مردم نیز سفرهای خود را تعطیل نکرده و بعد از بهبود شرایط به وجود آمده اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری خود تعریف کنند.

او افزود: استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور و به واسطه تعداد مراکز اقامتی نیز رتبه سوم کشوری را دارا است و در آینده نزدیک با قطع شیوع بیماری کرونا مجددا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران خود خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.