اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه گردشگری استان در سال ٩٩، اظهارداشت: تحقق جهش تولید اتمام پروژه‌های در حال اجرا تا پایان سال ٩٩ است که در این راستا باید پروژه‌هایی از جمله پیست‌های اسکی که سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع شده، به افتتاح برسد.

او گفت: تعریف قطب‌های جدید گردشگری، اجرای پروژه‌های جاذب گردشگر از طریق جذب سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی‌، حذف بروکراسی زائد اداری، افزایش میزان ماندگاری گردشگران و  استفاده از شیوه‌های نوین معرفی قابلیت‌های گردشگری از اقدامات مورد انتظار در حوزه گردشگری  به عنوان محور توسعه استان در سال جاری است. 

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: محوری‌ترین حوزه برای تحقق جهش تولید در حوزه صنایع دستی است که برنامه‌ریزی لازم در این حوزه صورت گرفته است.

وی ترویج صنایع‌دستی در حاشیه شهرها، استفاده از ظرفیت فروش اینترنتی محصولات، ایجاد بازارچه‌های دائمی در جاده‌های منتهی به استان‌ و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه میراث فرهنگی و زیرساخت‌های گردشگری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در راستای تحقق منویات رهبری دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.