به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر جمعه در ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و ستاد راهبردی اقتصادی مقاومتی عنوان کرد: استان اردبیل در حال حاضر به وضعیت سفید در خصوص ویروس کرونا نرسیده و ضروری است تا به رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی توجه ویژه شود.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی نیز برای مشاغل کم خطری که فعالیت خود را آغاز خواهند کرد تنظیم گردیده و لازم است تا از طریق رسانه‌های مختلف و همچنین استفاده از بستر فضای مجازی اطلاع رسانی‌های لازم انجام شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: بنا به تأکیدات انجام شده چنانچه مشاغل پرخطر نسبت به بازگشایی واحدهای خود اقدام نمایند پلمب خواهند شد.

بهنام جو با تأکید بر اینکه عدم رعایت اصول پیشگیرانه وضعیت شیوع کرونا در استان را به حالت چند هفته قبل باز خواهد گرداند، یادآور شد: از عموم مردم دعوت می‌شود تا ضمن جدی گرفتن مسائل طرح شده توسط متخصصان و کارشناسان بهداشتی، به رعایت اصول و نکات پیشگیرانه بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: با اعلام وزارت صمت هر یک از واحدهای صنفی در استان اردبیل بایستی پروتکل بهداشتی صنف خود را اجرایی کرده و موارد لازم پیشگیرانه را در واحدهای خود نصب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.