ابراهم امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان اداره صنعت ، معدن و تجارت باید اصناف و تولیدکنندگان متضرر از بحران کرونا را از طریق اتحادیه‌های صنفی مربوطه شناسایی کنند.

او اظهارداشت: حمایت‌های لازم بر اساس تمهیدات کشوری و منطقه‌ای در خصوص مسائل بیمه‌ای، دارایی و مسائل بانکی این واحدها تا حد امکان صورت می‌گیرد.  

وی گفت: مدیران نهادهای حمایتی نیز موظف به شناسایی اقشار آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر ناشی از این بحران هستند.

وی افزود به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت‌های آنها اعتقاد کامل و عملی داریم و از تمامی امکانات برای تقویت این بخش استفاده می‌کنیم.
امامی بیان کرد: در مبادی ورودی شهرستان نیر با محوریت نیروی انتظامی همچنان از ورود خودروها با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود، همچنین پارک‌ها و مراکز فرهنگی تا ابلاغ

دستورالعمل بعدی تعطیل هستند.

وی ضمن توصیه مردم به حضور در خانه‌های خود، گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که هنوز در مرحله کنترل و مدیریت این ویروس قرار داریم و نمی‌توان گفت که ویروس کرونا مهار شده ، شهروندان باید تنها برای انجام امور ضروری از خانه خارج شده و مایحتاج خود را با روش‌های غیرحضوری و برخط تامین کنند.

وی با اشاره به جشن‌های میلاد حضرت ولی عصر(عج) و ممنوعیت سراسری برگزاری این جشن‌ها  از مردم و خیرین خواست نذورات خود را صرف تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی برای افراد نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از تعطیلی اصناف و مراکز تجاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.