حسن آل بویه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سمنان از محدود مناطق سرمایه گذاری در کشور است که از امکانات زیرساختی مانند جاده شرق به غرب و شمال به جنوب کشور، ریل قطار و فرودگاه برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سمنان یکهزار هکتار مساحت دارد که 290 هکتار از آن با عملکرد مثبت دولت تدبیر وامید در گام عملیاتی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: با حضور محمد شریعتمداری وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت پروانه بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی سمنان به سید شهاب الدین چاوشی استاندار سابق سمنان اهدا شد.
آل بویه با بیان اینکه، منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سمنان تنها منطقه ویژه اقتصادی استان است که پروانه بهره برداری دارد، اضافه کرد: مدیریت مناطق ویژه اقتصادی گرمسار و دامغان در اختیار بخش خصوصی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان افزود: مقدمه سرمایه گذاری یک شرکت تولید کننده انواع لوله های فولادی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد عملیات راه اندازی این طرح خواهیم بود.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.