علی اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تکمیل این پروژه‌ها تحول بزرگی در باره اشتغال و رونق تولید استان ایجاد خواهد شد.

وی اظهارداشت:بیشترین پیگیری‌ها در روند پروژه‌های عمرانی درباره حل اختلاف پیمانکاران و کارفرمایان بوده ولی در کنار آن آموزش و ارتقای کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی به انجام رسیده و با همکاری کارشناسان دستگاه‌های مختلف اجرایی بازدید از پروژه‌های عمرانی نیز انجام شده است.

مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارگروه نظارت بیش از ۵۹ بازدید از پروژه‌های عمرانی را انجام داده است.

اسلامی بیان کرد: کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی استان در سالجاری نسبت به برگزاری ۱۷ دوره آموزشی برای مجریان و عوامل دخیل در حوزه عمران و آبادانی اقدام کرده است.

مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از برگزاری ۴ هزار و ۹۵۸ نفر ساعت دوره آموزشی برای گروه‌های مختلف فنی و اجرایی خبر داد و گفت: این افراد آموزش دیده موفق به اخذ گواهینامه از مرکز آموزش و پژوهش سازمان شده‌اند.

اسلامی تعداد شرکت کنندگان در این دوره را ۵۶۹ نفر اعلام کرد و گفت:کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت نیز با برگزاری هشت جلسه، ۲۴ مصوبه و ۱۳ بازدید از کارگاه‌های تولید مصالح استاندارد را انجام داده است.

وی صدور ۵۰ گواهینامه شخص حقیقی پیمانکاران، ۱۳ گواهینامه تشخیص صلاحیت و صدور گواهینامه مشاوران و ۳۱۶ مورد گواهینامه تشخیص صلاحیت و صدور گواهینامه پیمانکاران را از دیگر اقدامات کارگروه نظارت استان اردبیل اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.