به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه عصر شنبه در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل اظهار کرد: به منظور تسریع در اعلام آزمایش کرونا، آزمایشگاهی در حال راه اندازی است و امیدواریم به زودی با فعال سازی آزمایشگاه تشخیص کرونا، شاهد تسریع در ارائه خدمات باشیم.

به گفته وی، بنا به اهمیت قضیه ضدعفونی مستمر وسایل نقلیه عمومی در اولویت قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط نیز در این خصوص انجام یافته است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه دولت از تمامی ابزار و ظرفیت‌های موجود برای کنترل بیماری استفاده خواهد کرد، ادامه داد: از مشارکت و همکاری مردم استان اردبیل در کنترل و پیشگیری کرونا ویروس قدردان و امیدواریم با تداوم جدی گرفتن اصول بهداشتی و موارد اعلام شده توسط ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، شاهد گذر از شرایط کنونی و غلبه بر این بیماری باشیم.

امامی یگانه با بیان اینکه فعالیت قهوه خانه‌ها در اردبیل ممنوع است، افزود: در صورت هرگونه عدم همکاری در این خصوص به صورت جدی با خاطیان برخورد خواهد شد و موضوع سلامتی به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

فرماندار اردبیل از پلمب نانوایی‌هایی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند نیز خبر داد و یادآور شد: تب سنجی در مبادی‌های ورودی از جمله فرودگاه از مسافران انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.