منوچهر حبیبی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به انتقال سریع ویروس کرونا از مردم درخواست می‌کنیم بیشتر اوقات هفته جاری را در منزل سپری کرده و خریدهای روزمره خود را بیشتر به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های مجازی انجام دهند.

حبیبی تصریح کرد: تلاش و زحمت مسئولان و دست اندرکاران بهداشتی استان برای مقابله با این بیماری بدون همکاری و همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید و در واقع مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

وی با اشاره به گستردگی و فراگیری این ویروس،  افزود: موقعیت قرارگیری استان به شکلی است که محل تلاقی تردد مسافران از استان‌های دیگر است و همین امر، احتمال شیوع گسترده این ویروس را در استان افزایش خواهد داد.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: متاسفانه موارد مشکوک در استان به علت بی توجهی از هفته گذشته تا به امروز بیشتر شده است ولی خوشبختانه تعداد زیادی از این افراد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

حبیبی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا،  گفت: به ادارات استان تاکید شده است خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند تا شهروندان برای دریافت آنها کمتر به مراجعه حضوری نیاز داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار قزوین در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان ادارات نیز،  بیان داشت:هیچگونه سخت گیری در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان صورت نگیرد و حتی مادران و بانوان کارمند نیز با هماهنگی مدیران به صورت دورکاری، وظایف خود را دنبال کنند.

تاکنون ۲ مورد قطعی بیماری کرونا در استان قزوین گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.