فرزاد قلندری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با اضافه شدن 10 دستگاه ماشین‌آلات سنگین جدید هم اکنون 70 دستگاه شامل لودر ،بولدوزر ،گریدر ،بیل مکانیکی و کامیون‌های حمل برف در      برف‌روبی و بازگشایی معابر شهری و راه های روستایی خلخال فعالیت می کنند.

وی بیان کرد:  بزودی تعداد دیگری از این ماشین آلات ارسالی از شهرستان‌های پارس‌آباد ،بیله‌سوار و همچنین سپاه حضرت عباس (ع)  به جمع امکانات برف‌روبی این شهرستان اضافه خواهد شد .

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هزینه‌های مربوط به اجاره دستگاه‌های سنگین برفروبی از بخش خصوصی و دیگر هزینه‌ها از طریق مدیریت برنامه‌ریزی استان تامین و در اختیار شهرداری و اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال قرار می‌گیرد .

وی بیان کرد : در حال حاضر راه 60 روستای این شهرستان مسدود می باشد و  امکانات  ارسالی از مناطق مختلف استان به این شهرستان  با بازگشایی این روستاها تا پایان زمان رای‌گیری روز دوم اسفند ماه در این شهرستان ماندگار و صاحبان این امکانات حق جابجایی ـنها را نخواهند داشت .

قلندری گفت:با توجه اختصاص حداقل 30 دستگاه ماشین الات سنگین برف‌روبی وکامیون در اختیار شهرداری خلخال،  انتظار می‌رود بازگشایی مسیرهای اصلی وخیابانهای فرعی این شهر نیز تا پایان فردا تمام شده و سپس کار برف روبی کوچه ها آغاز شود .

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است. برف سه روز گذشته در این شهرستان موجب مسدود شدن راههای روستایی ، راه خلخال - اسالم و خیابان ها و معابر شهری شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.