معاون خدمات شهر شهرداری رشت عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت در بسیاری از نقاط شهر در حال رفع مناطق آبگرفته بوده و برای سهولت در آمد و شد شهروندان و خودروها اقدام می کنند.

علیرضا مقصودی اظهار داشت: از دوشنبه گذشته با اعلام اداره کل هواشناسی استان گیلان، هشدارهای لازم به همشهریان در زمینه آبگرفتگی معابر داده شده و نیروهای خدمات رسان شهرداری هم  برای کمک به شهروندان آماده باش بودند.

وی با بیان این که با توجه به شروع بارش های شدید از لحظات اولیه در صبح امروز ، نیروهای خدمات شهری شهرداری رشت برای رفع آبگرفتگی های جزئی و مقطعی وارد عمل شدند، خاطر نشان کرد: نیروهای خدمات رسان برای سهولت در رفت و آمد شهروندان با توجه به بارش شدید همکاری های لازم را انجام دادند ضمن آنکه آبگرفتگی مقطعی به دنبال بارش های سیل آسای مقطعی و لحظه ای اجتناب ناپذیر است اما نیروهای خدمات شهری نهایت تلاش خود را برای رفع این آبگرفتگی ها انجام دادند.

آبگرفتگی ناشی از بارش شدید در رشت در حالیست که روز گذشته و صبح امروز مردم این شهر شاهد هوای آفتابی بودند و بارش های شدید رگباری مردم را غافلگیر کرد.

بر اساس اعلام هواشناسی گیلان، در زمان حاضر سامانه بارشی را فقط در شهرهای رشت و انزلی شاهد هستیم که به تدریج نقاط دیگر استان را نیز فرا خواهد گرفت و طی امروز و فردا ( چهارشنبه و پنجشنبه) مناطق مختلف استان به صورت رگباری و مقطعی که گاهی  شدید  نیز هست ، تحت تاثیر این سیستم بارشی قرار خواهند گرفت.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.