به گزارش خبرنگار ایرنا یک پروژه آبرسانی شامل اصلاح شبکه آب به متراژ یک هزار و ۹۰۰ متر با اعتبارات عمرانی افزون بر دو میلیارد ریال افتتاح شد. همچنین پروژه توسعه شبکه آب به طول دو هزار متر با اعتبارات عمرانی ۱.۸ میلیارد ریال برای اهالی قلعه کل شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی معابر شهری و پروژه روکش آسفالت و ایمن سازی معابر (احداث دور برگردان) بلوار شهید افتخاری شهرستان فومن نیز با حضور مسئولان افتتاح شد؛ این پروژه به طول ۶۰۰ متر از محل اعتبارات داخلی و استانی شهرداری فومن به بهره برداری رسید.

فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل و شش دهستان لولملن، رودپیش، گشت ، گوراب پس ، آلیان و سردارجنگل در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و در هفته دولت امسال در این شهرستان ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از شفت، سه طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید؛ آسفالت دو رشته راه روستایی در روستاهای چوبتراشان و محرمان و یک مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای در روستای پلنگ پشت از جمله این طرح هاست.

شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و چهار دهستان جیرده ، ملاسرا ، چوبر و نصیرمحله و در مجموع ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و در هفته دولت امسال ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.