فرمانده سپاه ناحیه نیر روز چهارشنبه در این یادواره با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی باعث وحدت بین مسلمانان شد.

سرهنگ محرم بنیادی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده تاکید کرد و اظهارداشت: نسل جوان باید با رشادت و ایثارگری شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تضمین شده است. 

سرهنگ بنیادی گفت: تاریخ پرافتخار این منطقه مملو از ایثار و ایثارگرانی است که با رشادت، فداکاری و از جان‌گذشتگی و با قلب‌هایی سرشار از توکل به خدا، تعالی کشور را موجب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و تعالی هر جامعه ای در گرو امنیت روانی آن جامعه است، اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است برای امنیت روانی جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نیر در ادامه به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: منشاء عظمت و قدرت سردار سلیمانی معنویت است.

حجت‌الاسلام رستمی سخنران مراسم هم گفت: سردار سلیمانی، شهید صلح و امنیت است که جهان را پر از امنیت کرده است.
او اظهارداشت: انقلاب ما با دارا بودن چنین فرماندهانی اکنون در اوج قدرت و اقتدار است که با دفاع از میهن و خاک، یک وجب از این آب و خاک را به دشمن ندادند ،در حالی که در دوران شاهنشاهی و شاهان گذشته ، بسیاری از خاک سرزمین ما به دلیل سلطنت‌طلبی و زیاده‌خواهی به دشمن واگذار شد.
وی گفت: شهادت این سردار و خون پاکش توانست دوباره همه ملت ایران را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی منسجم و متحد کند و دشمنان صهیونیستی و آمریکایی نتوانستند به اهداف خود برسند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.