به گزارش ایرنا، داود شایقی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اردبیل میزان این اعتبارت را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود :میزان این اعتبارات استان در بودجه سال جاری ۴هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش و پیگیری های بعمل آمده شاهد افزایش اعتبارت در بودجه ۹۹ هستیم.

وی  درباره اعتبارت راه آهن اردبیل گفت:هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از منابع فاینانس بانک ملی تصویب شده بود که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن سال گذشته ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال امسال و ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر هم سال آینده تخصیص داده می‌شود.

وی اظهارداشت: در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کل اعتبار راه آهن اردبیل است که تا پایان سال ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن اختصاص می یابد.

شایقی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل هم ۷هزارو ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که با احتساب میزان اعتبارت اختصاص یافته در سفر نوبخت به استان مجموع اعتبارت مصوب استان به هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: پروژه‌های راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان و عمران شهری مورد توجه مسئولان استان قرار دارد و امیدواریم با تلاش فراگیر زمینه تحقق و به ثمر نشستن این پروژهها را شاهد باشیم.

شایقی گفت:احداث بزرگراه ها در این استان مورد توجه قرار گرفته و مقرر است سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.