اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: در شهرستان‌هایی هم که فضای شهرک‌های صنعتی اشباع شده فازهای جدید این شهرک‌ها احداث می‌شود.

وی بیان کرد: احداث واحدهای مازاد در استان از جمله کارخانجات آردسازی به دلیل اشباع آن در استان مشکلات بعدی از جمله نداشتن توجیه اقتصادی برای مجری طرح را دارد.

او تاکید کرد که کارخانه‌های آردسازی در استان از چند سال گذشته اشباع شده و نیازی به احداث دوباره این قبیل واحدها نیست و برای صدور مجوز در خصوص احداث این کارخانه‌ها باید کارشناسی‌های لازم انجام گیرد.

استاندار اردبیل در این جلسه به تدوین طرح مطالعاتی سازگاری با کم‌آبی در استان اشاره کرد و خواستار بررسی‌های کارشناسی در این خصوص شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در فصل تنظیم لایحه بودجه خواستار پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان شد.
داود شایقی افزود: لایحه بودجه سال 99 نیمه اول آذرماه به مجلس می‌رود و لازم است مدیران تلاش لازم در خصوص جذب اعتبار را انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات در سال‌جاری در بخش‌های مختلف گفت: بخش‌های راه ، فرودگاه ، راه آهن ، بخش تروما و جاده سرچم از اعتبارات ویژه ای در سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.