داود شایقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اعتبارات با پیگیری استاندار ، مجمع نمایندگان استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تحقق یافته و امیدواریم با تزریق آن پروژه‌های متعدد فعال شوند.

وی بیانکرد: بخشی از این منابع برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل – میانه اختصاص می‌یابد تا در کنار فاینانس داخلی بانک ملی سال آینده به سرانجام برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل درباره  احداث و بهسازی راه‌های مواصلاتی استان اردبیل گفت: علاوه براین توسعه بزرگراه‌ها بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی است که با تامین منابع ملی و استانی بر ایمن‌سازی و ۲بانده کردن محورهای شمالی و جنوبی استان تلاش می شود.

شایقی بیان کرد: بدنبال سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل در بهمن ماه سال گذشته بخشی از این منابع به تاسیسات فاضلاب شهرهای استان همچنین پروژه‌های آبرسانی به مناطق مختلف استان اختصاص می‌یابد تا شاهد تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از محل این اعتبارات چند مجتمع فرهنگی – هنری نیمه تمام در استان اردبیل به ویژه تالار شهر تکمیل و شرایط مطلوبی در راه‌اندازی آن مهیا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بخشی از این اعتبارات نیز به مطالعه و ابنیه سدها و همچنین ساختمان شبکه‌های زهکشی فرعی و آبیاری به ویژه پروژه عظیم آب مغان اختصاص خواهد یافت.

شایقی گفت: همچنین با تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل در آینده‌ای نزدیک این پروژه بهداشتی – درمانی استان در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت تا یکی از مجموعه‌های مجهز استان به مراجعان ارائه خدمات کنند.

وی در مورد خرید تجهیزات ILS برای فرودگاه اردبیل اظهار داشت: از محل این اعتبارات تجهیزات مدرن در فرودگاه اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ارتقا یابد.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.