سرهنگ سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال افزود: میزان موادمخدر کشف شده نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

وی اظهارداشت: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع موادمخدر نیز بطور قابل‌توجهی افزایش یافته و ۱۶۵ قاچاقچی عمده و خرده‌فروش ،تولیدکننده مواد ،حمل‌کننده و عامل دخیل در این کار دستگیر شدند که از بین افراد دستگیر شده ۲۴ نفر زن هستند.

وی گفت: با افزایش تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی و افزایش کشفیات موادمخدر و نیز افزایش دستگیرشدگان، عرصه برای فعالیت قاچاقچیان در این شهرستان تنگ‌ شده است.

او تعدد راه‌های ارتباطی منطقه بویژه راه‌های فرعی و روستایی ، همسایگی با استان‌های آذربایجان‌شرقی ، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه‌ها برای ترانزیت و قاچاق موادمخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات در این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: انتظار از اعضای این شورا انجام وظایف محوله قانونی در بحث‌های پیشگیرانه از اعتیاد ، نظارت مستمر در کنار کار عوامل مبارزه با مواد افیونی در جامعه است.

فریدون بابایی اظهارداشت: ارائه گزارش عملکرد مسوولان دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا بیانگر نحوه فعالیت آن دستگاه در پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه است.

وی با انتقاد از غیبت و حضور کم‌رنگ برخی از مسوولان عضو این شورا در جلسات برگزار شده به جایگاه برتر جلسات شورایی نسبت به سایر جلسات اشاره کرد و افزود: مقابله با اعتیاد در جامعه از برنامه‌های اولویت‌دار دولت بوده و همه مسوولان وظیفه دارند تا در این مورد احساس مسوولیت کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.