احمد صالحی‌آرا روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسوول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: اکنون در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم که در آن یک تحول اساسی و یک  حرکت انقلابی برای جبران آن چه تاکنون میسر نشده لازم است.

وی اظهارداشت: در این گام انتظاری که ولایت از ما دارد یک عمل انقلابی همراه با بصیرت است، این عمل در مبحث علمی و آموزشی هم باید انجام شود.

وی افزود: در مرکز شاهد و ایثارگران فرصت خدمت‌رسانی به این قشر را پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم این خدمت با عشق و علاقه همراه باشد تا به ثمر برسد.

وی یکی از وظایف این بخش را نجات جامعه شاهد و ایثارگر از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: حرمت این عزیزان باید بیش از پیش در جامعه حفظ شود.

رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: وظیفه دیگر ما این است که این قشر را بر اساس آنچه که قانون تعیین کرده و با اخلاص و عشق تا سر منزل مقصود هدایت کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در ستاد شاهد و امور ایثارگران اردبیل ادامه‌داد: با توجه به اینکه از این پس فعالیت ستادهای شاهد و امور ایثارگران واحدها به صورت متمرکز در مراکز استان انجام خواهد شد، امیدواریم خدمات‌رسانی با قدرت و همت بیشتر و با یک عمل انقلابی دنبال شود.

صالحی‌آرا در خصوص مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از بنیاد شهید نیز گفت: طبق توافقات به عمل آمده و تا پایان دی‌ماه بسیاری از این مطالبات وصول خواهد شد تا دانشگاه بتواند نسبت به خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه شاهد و ایثارگر اقدام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.