احمد نامنی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیل افزود: متاسفانه ورزش تنیس در ایران با قدمت ۷۰ ساله هنوز به جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان دست نیافته است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری انتخابات و تعیین رییس فدراسیون همه تلاش کنند تنیس ایران به جایگاه حقیقی و واقعی خود در سطح آسیا و جهان دست یابد.

وی بیان کرد: البته در ماههای اخیر اقدامات خوبی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی انجام شده که برگزاری مسابقات بین المللی و سطح A در کیش، برگزاری کلاس های پیشرفته مربیگری و داوری در تهران و اعزام تنیسورهای نوجوان کشورمان با هماهنگی فدراسیون جهانی به کمپ بین المللی عمان از جمله آنها است.

سرپرست فدراسیون تنیس خواستار تلاش بیش از پیش هیات‌های تنیس استانها شد و اضافه کرد: این فدراسیون آمادگی اعزام مربی و داور برای تمامی استانها را دارد.

نامنی ادامه داد: امیدواریم با تامین زیر ساخت های مورد نیاز و استعداد یابی شاهد رونق و توسعه این رشته ورزشی در کشور باشیم.

وی گفت: با توجه به قابلیت ها، پتانسیل ها، استعداد های خدادادی و زیر ساخت های ورزشی اردبیل بدون شک با مدیریت صحیح و توجه به این رشته ورزشی این استان در آینده حرف های زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهد داشت.

در این مجمع انتخاباتی مهران متقیان با کسب هشت رای از مجموع 13 رای ماخوذه به عنوان رییس جدید هیات تنیس استان اردبیل به مدت چهار سال انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.