حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهرستان بیله سوار افزود: هدیه سفر ما به جامعه ایثارگری اردبیل پرداخت معوقات آنان است و بر این اساس معوقه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با بنیاد در این استان تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت شد.

وی افزود: بزودی تمامی معوقات مانده تا پایان سال ۱۳۹۸ پرداخت خواهد شد تا به یاری خداوند باری از مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران کاسته شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: دولت نظر خاصی به جامعه شاهد و ایثارگر دارد و سعی می‌شود در حد توان مسایل و مشکلات این جامعه برطرف شود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران هستیم  اضافه کرد: امور معیشتی و اشتغال و موضوع درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگر در راس امور بنیاد هستند و از همه مسئولان بنیاد انتظار می رود در حل این مسائل کوشا باشند.

شهیدی همچنین خواستار توجه به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از سوی مسئولان و کارکنان بنیاد شد.

در این سفر همچنین  ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس‌آباد در ۲ طبقه به مساحت ۷۸۲ متر مربع با زیربنای ۳۸۳ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.