شهناز شاطری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسفالت تولید شده با اولویت معابر نیازمند آسفالت در مناطق حاشیه و مرکزی این شهر برای تسهیل در تردد مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: برغم وجود مشکلات زیاد ، کمبود منابع اعتباری محلی و کاهش اعتبارات دولتی کمک شده به شهرداری در سال جاری ۴۲ میلیارد ریال از بدهی پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری خلخال پرداخت شد.

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری در سال جاری خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این واحد صنعتی علاوه بر تامین مصرف شهرداری و توسعه فعالیت‌ها از طریق فروش بخشی از تولید به شهرداری‌های استان، بخشی از منابع اعتباری مورد نیاز شهرداری تامین شد.

شاطری همچنین به تخصیص ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی پایدار شهری برای اجرای این طرح ملی به شهرداری خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار یاد شده پس از چندین سال تلاش برای اجرای این طرح در سطح بافت فرسوده خلخال محقق شد.

او بیان کرد: با نهایی شدن طرح جامع و تفصیلی خلخال و عملیاتی شدن آن پس از ۱۸ سال توقف هم اکنون زمینه برای توسعه شهر و تغییر کاربری‌های مختلف فراهم شده و محدودیت شهرداری برای اجرای برخی از طرح‌های عمرانی رفع شده است.

وی گفت: سردیس مشاهیر خلخال در میادین و معابر عمومی خلخال نصب شده و این کار ادامه خواهد یافت.

رییس شورای اسلامی خلخال لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های عبوری از شهر ، ساخت و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه پل فلزی و نصب بر روی رودخانه‌ها ، تعریض پل بزرگ قیز باخان ، ادامه ساخت پل ائلرباغی،توسعه فضای سبز ،افزایش تابلوهای اعلام مسیر ،تقویت ناوگان موتوری شهرداری و اقدام برای ساخت و راه‌اندازی ۲ دستگاه تلویزیون شهری در میادین جانبازان و معلم را از جمله اقدامات انجام شده، ذکر کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.