محمد جعفر زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۲۰۰ کیلومتر باند دوم هم در نقاط مختلف استان در دست اجرا بوده که با تکمیل آن‌ها تحول بزرگی در بهسازی راه ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه ساخت و توسعه راه‌های اصلی و بزرگراهی استان اردبیل در ۲ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته، افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌های اصلی و بزرگراه‌ها این اداره تمام تلاش خود را در جهت افزایش کیفی پروژه‌ها بکار گرفته تا پروژه‌ها با ایمنی بالا و طول عمر مفید اجرا شود.

جعفر زاده گفت: به لحاظ بالا رفتن ایمنی راه‌ها و ارتقای کیفی پروژه‌ها ، افزایش توانمندی پیمانکاران متعهد مورد توجه قرار گرفته و در چند سال اخیر بر تعداد پیمانکاران متعهد با توان اجرایی قابل قبول اضافه شده  و اکثر پروژه های در دست اجرای استان موید این امر است.

رییس  اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های اعتباری در حال حاضر تمامی طرح‌ها و پروژه‌های راه‌سازی این استان فعال بوده و در حال تکمیل هستند.

وی با بیان اینکه  هیچ پروژه راه‌سازی در استان به علت کمبود و یا نبود اعتبار تعطیل و متوقف نشده است، افزود: پیش از این تا سال ۹۶ تنها ۲۵۰کیلومتر راه‌های شریانی استان اردبیل دارای ردیف اعتبار ملی بود و سالانه ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار  اختصاص می‌یافت ولی در سال‌جاری این میزان ارتقاء یافته و هم اکنون ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان اردبیل دارای ردیف ملی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.