حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره با آشوب راه‌اندازی شده از سوی این سه کشور به بهانه افزایش قمت بنزین در ایران اسلامی افزود: در حالی که سران هر سه کشور یاد شده در فکر جبران شکست‌های خود در جبهه مقاومت از سوی آمریکا بودند، هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور بموقع مردم بابصیرت کشور در صحنه و تلاش نیروهای انتظامی ،امنیتی ،بسیج و سپاه این دسیسه بزرگ شوم و استکباری یک بار دیگر با شکست مواجه شد.

وی اظهارداشت: طراحی این آشوب با حمایت مالی آمریکا ،آموزش نیروهای ضدانقلاب و ضددین با هدف کشتار مردم و تخریب اموال عمومی از خیلی وقت پیش توسط سران این سه کشور انجام شده و آنها در فکر راه‌اندازی آشوب درکشورهای لبنان و عراق و ختم آن در ایران اسلامی بودند.

او گفت: نقشه استکبار جهانی آمریکا برای ایجاد آشوب و بلوا در ایران با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برای نیمه دوم آذرماه و ادامه آن تا انتخابات اسفندماه امسال بود که جریان افزایش قیمت بنزین انجام و اجرای این توطئه دشمن را اندکی به جلو انداخت. 

خطیب جمعه خلخال بیان‌کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی این آشوب در ایران اسلامی تسلط بیشتر آمریکا بر منطقه ،مشروعیت جهره منحوس اسرائیل در جهان ،خروج عربستان سعودی از باتلاق فرو رفته در یمن ،افزایش فشار بر ایران برای قبول برجام ،تغییر رفتار در مسوولان ارشد نظام اسلامی ایران ،جلوگیری از رشد فزاینده کشور در عرصه‌های مختلف و تغییر نظام در حالت کلی این نقشه شوم بود که همانند نقشه‌های قبلی با عنایت خدواند و همت مردم شکست خورد.

او اظهارداشت: میزان خسارات جانی و مالی این آشوب زیاد بود و چنین صحنه‌هایی باید عبرت خوبی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده باشد.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه تصمیم فردی یکی از سران قوای سه‌گانه کشور شاید حرف و حدیثی بدنبال داشته باشد، گفت: وقتی تصمیمی از سوی سران سه قوه کشور گرفته می‌شود و همه مصلحت و صلاح مردم و نظام در این تصمیم لحاظ شده و بهترین تصمیم برای کشور با لحاظ شرایط فعلی کشور است، وظیفه شرعی و قانونی همه مردم تن دادن به این تصمیم و اجرای بی چون و چرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.