به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری چهارشنبه شب در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و کارکنان مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان در گروهان مرزی شهرستان هیرمند اظهار داشت: تروریست های داعش جواب ترقه بازی خود را با حمله موشکی سپاه پاسداران گرفتند.
وی بیان کرد: اتفاقات اخیری که در تهران با برنامه ریزی توسط تروریست ها انجام شد به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ترقه بازی بیش نبود و هیچ تاثیری در روحیه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی نداشت.
وی ادامه داد: دشمنان، معاندان نظام و گروههای تروریستی به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت کشور هستند به طوری که از 100 درصد برنامه ریزی آنها بیش از 99 درصد ناموفق است.
وی اضافه کرد: دشمان همواره به دنبال این بودند تا کشور را نا امن کنند اما با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ایران جواب دندان شکنی گرفتند.
وی افزود: امروز امنیت سیستان و بلوچستان بی نظیر و مثال زدنی است و ایران اسلامی در یک جزیره امنی در مقایسه با سایر کشورهای منطقه قرار دارد.
وی بیان کرد: این امنیت در سایه خون شهدا، رشادت های جانبازان، انسجام بین مردم با نیروهای مسلح، دستگاه قضایی و اطلاعاتی، ائمه جمعه و جماعات و تمام مسئولان به دست آمده است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی به مردم را حس کرده ایم و لطف الهی همواره و در همه عرصه ها شامل حال مردم شریف جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سردار اشتری اظهار داشت: دشمنان، معاندان، اشرار و گروه های تروریستی همواره به دنبال این هستند که امنیت و آرامش مردم را برهم زنند.
وی افزود: نیروی انتظامی با ظرفیت عالی، توان خوب و با سرمایه اعتماد عمومی در حال انجام وظیفه است.
وی بیان کرد: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند و باید تلاش کرد تا وحدت موجود حفظ شود.
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی و شماری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.
بازدید از پاسگاههای مرزی منطقه سیستان، دیدار با سران طوایف و بزرگان منطقه سیستان، دیدار با مرزبانان، دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان از جمله برنامه های سفر یک روزه سردار اشتری به شمال سیستان و بلوچستان بود.
فرمانده ناجا را در این بازدید علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی استان و مسئولان نظامی و انتظامی استان همراهی کردند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود و با 2 کشور افغانستان و پاکستان حدود 1300 کیلومتر مرز دارد.
شهرستان مرزی هیرمند با دارا بودن یک شهر، 2 بخش، 378 روستا، پنج دهستان در فاصله 240 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و هم مرز با کشور افغانستان واقع شده است.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.