کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل  روز یکشنبه در جلسه  هیات امنای این ستاد افزود : این تعداد از زندانیان دارای محکومیتهای جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت ۱۶۳ میلیارد و۶۴۷ میلیون ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گفته وی ، این زندانیان شامل ۸۴فقره محکومیت مالی ، ۱۰فقره محکومیت مهریه و ۴فقره محکومیت دیه ناشی از حوادث رانندگی و گارگاهی می باشند که ۲ نفر از آنها زن وو ۹۴زندانی مرد بودند.

محبوبی  از افزایش ۷۰درصدی کمک های مردمی به ستاددیه استان خبر داد و افزود: در شش ماهه اول امسال مبلغ ۱۸میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال در جشن‌های گلریزان و مراجعه  مستقیم خیران نیکوکار استان به این ستاد مردمی کمک شده است .

او اضافه کرد:  در حال حاضر تعداد ۲۷۷ زندانی جرایم غیر عمد و مالی واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه  استان با مبلغ بدهی بیش از ۵۴۴ میلیارد و ۷۹۰میلیون ریال در زندان‌های استان در حبس هستند.

او افزود: نیمه اول امسال ۱۱۶فقره پرونده از زندان‌های استان به این ستاد ارسال شده که با توجه به آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی  در استان تلاش مددکاران زندان ها را در تعیین و تکلیف این امر مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌طلبد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.