به گزارش ایرنا ،فجرالفاطمه محمدی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس خلخال افزود: خدمت به مردم مناطق محروم رکن اصلی بسیج جامعه پزشکی است و در این راستا تاکنون ۲۵ مورد تیم تخصصی در قالب ۱۶ تیم جهادی به مناطق محروم بخش‌های خورش‌رستم، شاهرود و مرکزی این شهرستان اعزام شده‌اند.

او اظهار داشت: گروه‌های تخصصی اعزامی به مناطق محروم روستایی منطقه شامل پزشکان متخصص قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، دندان‌پزشکی و طب اورژانس هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال گفت: تمامی همکارانی که در این مناطق حضور می‌یابند، دغدغه‌ خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم را دارند و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و در مواردی حتی با هزینه شخصی خود، بیماران را مورد درمان قرار می‌دهند.

او اظهار کرد: در طول سال برنامه‌هایی شامل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، برگزاری نمایشگاه در حوزه عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نماشگاه اعتیاد، برگزاری آیین‌های مذهبی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز از سوی این جامعه اجرا شده است.

او با بیان اینکه در نیمه دوم سال جاری نیز خدمات پزشکی رایگان به اهالی مناطق محروم روستایی همچنان تدوام ارائه خواهد شد ، افزود: کانون خلخال به‌عنوان کانون بسیج جامعه پزشکی برتر استان در طرح شهید رهنمون معرفی و در جشنواره مالک اشتر نیز عنوان موفق‌ترین رده را کسب کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.