به گزارش ایرنا این پنجاه و هشتمین گروه جهادی سازمان بسیج جامع پزشکی به مناطق محروم ، دورافتاده و کم برخوردار استان خوزستان در چند سال اخیر و دومین گروه در سال جاری است.
سرهنگ عبدالنبی عبیداوی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های پزشکی این سازمان بیش از 500بیمار منطقه زرگان را به صورت رایگان مورد معاینه قرار داده و بین 120تا 200نفر از آنان را برای ادامه درمان به مراکز تخصصی و فوق تخصصی مرکز استان ارجاع می دهد.
وی با بیان اینکه همه مراحل درمانی بیماران معاینه شده و اعزامی به صورت رایگان خواهد بود گفت:بیمارانی که نیاز به ادامه درمان دارند به مراکز تخصصی و فوق تخصصی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی استان اعزام شدند.
وی گفت: همه بیمارانی که به درمانگاه شماره 12 مراجعه می کنند در بخش های زنان و زایمان ، دندانپزشکی ریال، قلب ، سونوگرافی ، روانپزشکی ، اطفال و ... پذیرش و معاینه می شوند.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز گفت:پزشکان متخصص مدیریت درمان تامین اجتماعی به صورت داوطلبانه در گروه اعزامی به منطقه زرگان حضور داشتند.
صادق جلیلی افزود: در طول هفته دفاع مقدس نیز مراکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی در سطح استان خوزستان پذیرای بیماران و عموم مراجعه کنندگان به صورت رایگان خواهند بود.
وی خدمتگزاری به مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه ای را افتخاری ماندگار برای جامعه پزشکی استان بیان و آمادگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را برای خدمات مطلوب تر به عموم شهروندان اعلام کرد.
شماری از مراجعه کنندگان به مرکز درمانی شماره 12زرگان که برای معاینه به این مرکز مراجعه کردند ضمن قدردانی از سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان ، خواستار تداوم چنین حرکت های خداپسندانه و اسلامی شدند.
6065/6068
خبرنگار:محمدرضا بنوره** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.