به گزارش روز یکشنبه ایرنا، اکبر بهنامجو در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شاهد از کندی اقدامات این شرکت در اجرای زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین انتقاد کرد و افزود: این منطقه باید هر چه سریع‌تر برای ورود سرمایه‌گذاران و اجرای واحدهای صنعتی و خدماتی آماده شود.

وی با اشاره به وجودتعداد بالای  جوانان بیکار در استان گفت: مسئولان در هر حوزه‌ای وظیفه دارند با سرعت بخشیدن به اقدامات خود زمینه ایجاد اشتغال در استان را فراهم کنند.

او بیان کرد:شرکت سرمایه‌گذاری شاهد که مسئولیت  تامین زیرساخت‌های منطقه و مشارکت در فعال کردن آن را بر عهده گرفته ،لازم است در اسرع وقت و موعد مقرر نسبت به تجهیز ساختمان و برق اهتمام ورزد.

بهنامجو با بیان اینکه برای سرعت‌بخشی به تامین زیرساخت‌ها ،لازم است قرارگاه سازندگی خاتم  جهت اجرای جاده این منطقه دعوت شده و مشارکت کند، گفت: سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی دنبال منطقه‌ای هستند که زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری را داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر نیز سرمایه‌گذار واحد تولیدی کریستال در منطقه مشغول اجرای فاز اول کارخانه می‌باشد که با تامین زیرساخت‌های لازم اجرای آن سرعت می‌گیرد.

در این نشست بیگ محمد لو، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد نسبت به سرعت در اجرای زیرساخت ها در منطقه قول مساعد داد.

3006

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.