به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبربهنامجو روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه راه چهار بانده اردبیل- مشکین شهر اظهار کرد: زیرسازی هشت کیلومتر بزرگراه نیز انجام شده و مراحل روسازی و اتمام پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تاپایان سال به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مشگین‌شهر به قطب گردشگری تبدیل شده است، افزود: این شهرستان باید دارای بزرگراه و چهار بانده باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از موهبت الهی این منطقه بهره‌مند شوند.

استاندار اردبیل توسعه و پیشرفت هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده بهینه داشته باشیم باید از نعمت بزرگراه و آزادراه و راه‌های چهار بانده برخوردار باشیم.

بهنامجو  گفت: با راه‌اندازی کارخانه حدید مبتکران(کامیون سازی مشکین شهر) حدود پنج هزار نفر در این کارخانه شاغل می‌شوند و برای تردد به این کارخانه نیازمند یک راه مناسب هستیم.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است، افزود: با پیگیری های  انجام شده و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کلیومتر بزرگراه در سه سال آینده احداث می‌شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود اعتبار عمرانی استان افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.