به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز سه شنبه  در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل پوشش تلفن همراه و اتصال اینترنت از هم اکنون در حال پیگیری و تامین بوده  تا  مشخصات رای دهندگان به صورت الکترونیکی ثبت شود.

او بر برگزاری دوره‌های آموزشی عوامل اجرایی و ضرورت تسلط کامل به روند اجرای انتخابات تاکید کرد و خواستار هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر هیات‌های بازرسی ، نظارت و ستاد انتخابات شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب وشفاف از روند برگزاری تا اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، از همکاری رسانه های استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشارکت رسانه ها،  انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با شور و شکوه بیشتر و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

در این جلسه مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز گفت: بانک اطلاعات خودرویی دستگاه‌های دولتی در حال ایجاد بوده و بر اساس برنام‌ریزی انجام شده با رعایت صرفه‌جویی مشکلی در زمینه تامین تجهیزات  و نیروی انسانی نخواهیم داشت.

بعثوب نژاد محمد افزود: برآورد اولیه تعداد خودرو ونیروی انسانی مورد نیاز انجام گرفته  و تامین نیروی انسانی تنها از طریق کمیته پشتیبانی صورت می‌گیرد.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم یک هزار و ۲۳۶ شعبه اخذ رای در استان دایر شده بود.

۶۰۱۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.