عادل دهدشتی روز دوشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان جم افزود: دولت آمریکا از یک سو شعار مذاکره بدون پیش شرط سر می‌دهد اما از طرف دیگر رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به عنوان مسئول اصلی مذاکره را تحریم می‌کند که این ناشی از نفاق و ضعف آنهاست.

وی بیان کرد: امروزه بسیاری از کشورها از جمله بعضی از قدرت های اروپایی با تصمیم‌های  نابخردانه آمریکا همراهی نمی‌کنند در حالی که پیش از دولت تدبیر و امید اجماع جهانی علیه کشور وجود داشت.

دهدشتی ادامه داد: اقتدار و صلابت امروز ایران ناشی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، قدرت بازدارندگی و دیپلماسی هوشمندانه کشورمان است که در عین مقاومت سایه جنگ را از کشور دور کرد. 

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از بار تحریم‌ها و مقاومت بر دوش مردم است و در این ارتباط مسئولان باید با کوشش و تلاش مضاعف برای حل مشکلات اقدام و فشار تحمیلی بر مردم را به حداقل برسانند.

دهدشتی ادامه داد: باید با مردم با شفافیت و صداقت رفتار کرد زیرا آنها همواره ثابت کردند در صورتی که صداقت لازم در رفتار و مبارزه با فساد و فاصله طبقاتی را ببیند حتی در سخت ترین شرایط نیز با مسئولان همراهی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جم دارای ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف است و مهمترین ویژگی این شهرستان بهره مندی از ظرفیت بالای نیروی انسانی است که همواره این مسئله توانسته کمک حال این شهرستان باشد.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر ادامه داد: یکی از نقاط امیدواری مردم شهرستان تیم فوتبال پارس جنوبی است که باید با تلاش و همکاری تمامی مسئولان ابزار لازم برای حضور باصلابت این تیم در لیگ برتر امسال فراهم شود.

دهدشتی یادآور شد: در این ارتباط استاندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جم پیگیری خوبی انجام دادند  تا شرکت‌های منطقه برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، به این تیم کمک کنند.

 وی همچنین با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد شرایط مناسب شاهد حضور پر رنگ مردم و برگزاری انتخاباتی با شکوه، قانونمند و با رعایت اصل بی طرفی باشیم تا از این طریق بار دیگر سرمایه اجتماعی نظام به منصه ظهور برسد.

 دهدشتی همچنین برا گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران پیشتازان عرصه شفافیت در حوزه های مختلف هستند.

وی یادآور شد: رشد و توسعه تا زمانی که شفافیت وجود نداشته باشد ممکن نیست و همه موظف به همراهی با این قشر فرهیخته هستند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.