به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در دومین نشست ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه همیشه انتخاب مردم بهترین انتخاب بوده، اظهار داشت: ستاد انتخابات و دستگاه های حاکمیتی وظیفه دارند  تلاش کنند مشارکت عمومی بالا برود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق و دعوت کنیم، افزود: ممکن است که از عملکردها گله هایی وجود داشته باشد اما باید نشان داد که تغییر این شرایط توسط خود مردم میسر می شود.

تاکید بر امنیت کامل برای برگزاری انتخابات 

استاندار خوزستان همچنین در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه احتمال تنش در انتخابات منطقه ای بیشتر است، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از این دست موارد است و باید وضعیت و شرایط در شهرستان ها و مناطق ، پیوسته رصد شود.

شریعتی خواستار توجه اعضای کمیته امنیتی ستاد انتخابات به حساسیت ها شد و افزود: نیروهای مربوطه با هماهنگی هایی که خواهند داشت اجازه بدهند که کوچکترین چالشی در برابر برگزاری انتخابات در استان به وجود بیاید.

وی ادامه داد: بنابراین دستگاه های امنیتی باید فعالانه و با اشراف کامل در این راستا گام بردارند تا شاهد مشکلی نباشیم.

احتمال همزمانی سیلاب با انتخابات در خوزستان

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه برگزار می شود، گفت: همزمان با برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور، نباید احتمال بروز سیلاب در استان را دور از انتظار دانست.

شریعتی بیان داشت: بر همین اساس همه زیرساخت ها و برنامه ریزی ها باید به شکلی باشد که این موضوع باعث غافلگیری مجموعه های برگزار کننده انتخابات نشود.

استاندار خوزستان یادآور شد: تجهیزات و نیروی انسانی لازم از جمله اولویت هایی است که باید اعضای ستاد به آن توجه داشته باشند تا در روند برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

در این نشست استاندار خوزستان احکام اعضای جدید ستاد انتخابات استان را ابلاغ کرد و بدین ترتیب حبیب الله آصفی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان به عنوان مسئول کمیته امنیت انتخابات، کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات و  نیز مجتبی فاطمی مدیرکل اداره ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

بر اساس این گزارش،  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ‌ ۲ اسفند ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

۹۹۳۱/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.