مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان گفت: مجامع خیرین در حوزه ازدواج در استان‌ها در حال شکل‌گیری است و خوشحال هستیم که استان اردبیل جزو اولین استان‌های کشور است که در این حوزه پیشقدم شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امیرحسین آل‌اسحاق در. حاشبه مراسم تجلیل از فعالان و خیرین امر ازدواج در اردبیل در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در این هفته سنت حسنه ازدواج به شکل وسیع و گسترده ترویج شده و امسال با شعار ازدواج ساده مهربانی مفصل در امر ازدواج آسان و راحت برنامه‌ریزی‌ها در کشور انجام شده و شاهد عملیاتی شدن این برنامه‌ها در تقویت امر مقدس ازدواج هستیم.
وی با قدردانی از تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل در تکریم فعالان و خیرین امر مقدس ازدواج خاطرنشان کرد: این امر بستری را فراهم می‌‌آورد تا فعالان این عرصه با رغبت ورود پیدا کرده تا امر مقدس ازدواج توسعه یابد که قطعا این امر سلامت نسل آینده را تضمین خواهد کرد.
مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ایجاد خانواده سالم در سایه ازدواج موفق ممکن است و ما در این هفته در سراسر کشور شاهد برگزاری برنامه‌هایی با محوریت ترویج ازدواج ساده هستیم تا همه خانواده‌ها نسبت به این امر با یک نگاه مثبت و ساده توجه کنند.

آل‌اسحاق به ترویج امر مشاوره‌های قبل از ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: همه زوج‌های حوان باید قبل از ازدواج با مراجعه به این مراکز مشاوره آگاهی وسیع و گسترده‌ای را در مورد امر ازدواج و تشکیل خانواده پیدا کنند تا در مسیر زندگی با دغدغه و فرازونشیبی روبرو نشوند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر دستگاه‌های اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره قبل از ازدواج کرده که در همه استان‌ها زوجین می‌توانند از این مراکز و خدمات آن استفاده کنند.
مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در این هفته حجم زیادی از برنامه‌ها با نیت ترویج ازدواج آسان به عنوان سنت حسنه الهی در استان‌ها اجرایی شده و ما شاهد شکل‌گیری مجمع خیرین امر ازدواج در استان‌های مختلف کشور هستیم.
در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با گرامیداشت هفته ملی ازدواج اظهار کرد: جوانان ما باید حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را در امر مقدس ازدواج الگو و معیار خود قرار دهند چرا که زندگی این زوج آسمانی با سادگی، اخلاص و همچنین دوری از تجملات دنیوی همراه بود.

بهرام آقاخانی به برگزاری ده‌ها برنامه در ترویج و ترغیب جوانان به امر ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: ما اگر به سلامت جامعه و پایداری خانواده بها می‌دهیم ضرورت دارد امر ازدواج را به گونه‌ای تدارک ببینیم تا با پایداری آن مشکلات و دغدغه‌های بعدی به وجود نیامده و آسیب‌هایی همچون طلاق نیز رفع شود.
در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تدارک دیده شده بود از خیرین و فعالان امر ازدواج، زوج‌های موفق در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه رسانه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.