به گزارش ایرنا، حسین دشتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد است تا آنها بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
وی با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از هشت میلیارد ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل  هزینه شده است، اظهار داشت: لوازم اساسی منزل و اجناس مرغوب ایرانی برای نوعروسان تهیه می شود.

او با اشاره به اینکه امسال در هفته ازدواج ۵۰ نوعروس تحت حمایت با دریافت جهیزیه کامل راهی خانه بخت شدند، بیان کرد: با همکاری و هم‌افزایی سپاه حضرت عباس(ع) و بسیج سازندگی استان بیش از سه میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه نوعروسان مستمند هزینه شد.

وی اضافه کرد: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان در جامعه از جمله الویت های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: برای همین طرح «کوثر» با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت  توسط این نهاد اجرا می شود.

دشتی از مردم وخیرین خواست با کمک های خود این نهاد را در اجرای هرچه باشکوهتر این طرح یاری کنند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران از طریق سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند نحوه یاری‌رسانی به نوعروسان تحت حمایت را اعلام کنند، گفت: همچنین خیرین با استفاده از سیستم آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه می توانند کمک‌های خود را به تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اختصاص دهند.

وی بیان کرد: برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت کلاس های آموزشی مهارت های زندگی  قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می شود که این امر باعث کاهش طلاق در بین آنها شده به طوری که طلاق در بین آنها کمتر از یک درصد می باشد.

۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.