محمدباقر منصوری مداح شهیر اردبیلی ساعاتی پیش در شهرستان ارومیه علیرغم تلاش پزشکان برای احیای قلبی وی به دیدار معبود شتافت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ساعت ١١ امشب بدنبال بدحال شدن این مداح اهل بیت اورژانس ١١۵ ارومیه به منزل مراجعه و به مدت ۴۵ دقیقه اقدام به احیای قلبی تنفسی بیمار می‌نماید و حین انجام CPR به بیمارستان اعزام شده که متاسفانه عملیات احیا در بیمارستان نیز ناموفق بوده و این مداح جوان و نام آشنای اردبیلی دعوت حق را لبیک می‌گوید.
حاج محمدباقر منصوری که از سنین نوجوانی در بارگاه امام حسین(ع) با سوز و نوای اردبیلی و ترکی مداحی می‌کرد، دو سال قبل به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد که با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت تا اینکه امشب خدای حسین و عباس (ع) او را به میهمانی خواند و در آستانه ماه محرم اردبیلی‌ها سوگوار این مداح جوان و خوش الحان شدند.
خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.