به گزارش ایرنا ، علی علایی روز سه‌شنبه در  بازدید از طرح‌های تولیدی پارس آباد افزود: دولت درصدد است تا ضمن راه‌اندازی طرح‌ها و تولیدی‌های جدید از افزایش ظرفیت‌های جدید به تولید و اقتصاد شهرستان پارس آباد،تولیدی‌های راکد و نیمه فعالی را که تعطیل یا تعدیل شده‌اند،به چرخه تولید این شهرستان باز گرداند.

وی گفت: مشکلات طرح گاوداری غیرفعال در تازه‌آباد که حدود هفت سال پیش به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون معوقه توسط بانک توقیف شده، حل خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: بزودی مسیر فعال‌سازی طرح تولید چیپس انواع میوه در روستای اجیرلو با سرمایه‌گذاری سه میلیاردی و اشتغالزایی ۲۰ نفر تسهیل می‌شود.

علایی افزود: طرح تولید چیپس میوه توسط سرمایه‌گذار بومینعمت عیسی‌زاده که بدون دریافت تسهیلات بانکی اقدام به راه‌اندازی و تاسیس این طرح تولیدی و تبدیلی کرده بودند از طرح‌های موفق این شهرستان می‌باشد.

به گفته وی ، این طرح در مرحله پایانی اخذ مجوزهای لازم قرار دارد و بزودی اولین محصول خود را که بازار هدف آن نیز توسط سرمایه‌گذار مذکور شناسایی و مشخص شده، به بازار عرضه خواهد کرد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد، حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۱۷۷ هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت‌های اشتغال فراوانی نیز در آن وجود دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.