سی‌وششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی در دو رشته والیبال و فوتسال در اردبیل برگزار شد که در پایان قزوین در والیبال و خراسان رضوی در فوتسال به قهرمانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مسابقات که از دوم مرداد ماه و در سالن‌های مختلف استان اردبیل آغاز شده بود در رشته والیبال 31 تیم از استان‌های کشور رقابت نزدیک و فشرده‌ای را انجام دادند تا در نهایت در مقطع دوم پسران و در رشته والیبال بعد از برگزاری 123 بازی تیم قزوین دو بر صفر یزد را در فینال شکست داد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.
در این دوره از مسابقات گیلان نیز با نتیجه دو بر صفر دیگر همسایه شمالی خود گلستان را برده و در جایگاه سوم قرار گرفت.
مسابقات والیبال که در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد با استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبرو شد تا در نهایت 31 تیم در 8 گروه رقابت خود را انجام داده و بعد از انجام مراحل حذفی در نهایت قزوین اول، یزد دوم و گیلان نیز در سکوی سوم قرار گرفت تا تکلیف تیم قهرمان و دو تیم نائب قهرمان و سوم نیز مشخص شود.
اما در رشته فوتسال نیز که در سالن امام خمینی اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان و مشهد در دیدار فینال یک بازی همپا و قدری را انجام دادند که در نهایت دو تیم در وقت قانونی به تساوی صفر – صفر رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در ضربات پنالتی نیز دانش‌آموزان خراسان رضوی سه بر دو حریف سیستانی خود را از پیش رو برداشتند.

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز که با حضور 32 تیم برگزار شد کردستان یک بر صفر بوشهر را برد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز این دوره از رقابت‌ها با تلاش مسئولان وزارتی و استانی اظهار کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات را در برگزاری این رویداد بسیج کردیم و خدا را شاکریم که در پایان این مسابقات ابراز رضایت و خشنودی تیم‌های حاضر را شاهد بودیم.
احمد ناصری خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال که با قهرمانی قزوین و خراسان رضوی به انجام رسید ما از پوشش این رویداد در رسانه‌های مختلف قدردانی می‌کنیم و امیدواریم همچنان مجموعه معلمان و دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و قابل اعتماد در عرصه‌ها و رویدادهای مختلف به شایستگی عمل کنند.
وی به برگزاری 65 بازی در سه روز گذشته در رشته فوتسال اشاره کرد و گفت: خوشحال هستیم که در این مسابقات مجموعه آموزش و پرورش استان اردبیل سربلند بیرون آمد تا خاطره خوش و ماندگار در ذهن نسل آینده رقم بخورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل سیاست وزارت آموزش و پرورش و تاکید معاونت تندرستی و سلامت این وزارتخانه را در برگزاری این مسابقات به شکل حرفه‌ای و توسعه ورزش همگانی یادآور شد و بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم بهترین فضا و بستر را در ورزش‌های قهرمانی به وجود آوریم.
در پایان این مسابقات با اهدای کاپ و همچنین توزیع مدال‌ها و جوایز متنوع از تیم‌های برتر، مربیان و داوران تجلیل شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.