رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده پنج هزارو ۳۰۳ خانواده با ۱۹ هزار و ۸۷ نفر جمعیت در مرکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت یافته اند. 

فضائل خاتمی افزود: مجموع ماندگاری میهمانان فرهنگی نیز در بازه زمانی ۲۸ خرداد تا چهارم مرداد امسال ۳۳ هزار و ۸۹۷ نفر روز بوده است. 

وی اضافه کرد: اسکان فرهنگیان در زنجان نسبت به سال گذشته به لحاظ جمعیتی ۱۵ درصد و به لحاظ نفر روز نیز ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

این مسئول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای تابستان امسال، ۱۴ پایگاه آموزشی با ۵۰ مدرسه، ۲۲۴ اتاق ویژه ( خوابگاه های دانش آموزی) و ۲۱۵ اتاق الف (بدون تختخواب) در استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: طبق بخشنامه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش اسکان فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریور تعیین شده است که در صورت استقبال و تصمیمات استانی این مهلت تمدید خواهد شد.

خاتمی یادآور شد: برای میهمانان اسکان یافته تنها هزینه ای بابت استفاده از حامل‌های انرژی دریافت می‌شود و هدف نهایی ایجاد رضایتمندی در بین آنان است.

به گفته رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان بیشتر پذیرای میهمانان از استان های خراسان رضوی، خوزستان، فارس و اصفهان بوده است.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.