مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی رویکرد اصلی دفتر فنی استانداری اردبیل است که در سالجاری مدنظر و ملاک کار ما قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، موسی کنعانپور در جلسه کمیته جذب اعتبارات عمرانی استان اردبیل اظهار کرد: عمده دستگاه‌های استان اردبیل در جذب اعتبارات ملی و استانی عملکرد مناسبی را داشتند به طوری که تا 31 تیرماه فرصت جذب باقیمانده اعتبارات وجود دارد تا 100 درصد این منابع جذب و در بخش‌های مختلف هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسئولان مالی دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی را از آخرین روند جذب و هزینه‌کرد منابع اعتباری سال 97 ارائه کردند که قرار شد مابقی اعتبارات که به صورت نقدی و در قالب اوراق خزانه در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد تا پایان تیرماه جذب و اسناد آن ارائه شوند.
مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل افزود: آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، شهرک‌های صنعتی، صنعت، معدن و تجارت، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن باید هر چه سریعتر نسبت به جذب کامل و 100 درصدی این اعتبارات اقدام کرده و ظرف هفته‌های آینده تعیین تکلیف نهایی را در این حوزه انجام دهند.

کنعانپور بیان کرد: هیچ مشکلی در جذب 100 درصدی این اعتبارات وجود ندارد اما آنچه که در اجرای این پروژه‌ها مورد تاکید ماست، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌ها و دقت در سرعت انجام آنهاست که قطعا در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها این مهم مورد توجه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
در این جلسه مدیر کل نوسازی مدارس به چهار برابر شدن اعتبارات و واگذاری پروژه‌ها به روش ترک تشریفات اشاره کرد و گفت: ما برای احداث 47 باب نمازخانه درصدد انتخاب پیمانکار هستیم اما به دلیل پراکندگی پروژه و تعدد آنها پیمانکاران راغب به اجرا و تکمیل پروژه‌های حوزه مدرسه‌سازی نیستند که تلاش بر این است تا در این زمینه هر چه سریعتر 15 میلیارد تومان منابع باقیمانده را برای تکمیل پروژه جذب کنیم.
در ادامه مسئولان امور مالی دستگاه‌های اجرایی به شکل عمده به جذب اعتبارات ملی و استانی به شکل 100 درصدی اشاره کرده و خواستار تزریق اعتبارات در صورت اعلام مازاد منابع استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شدند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.